keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Hidas askartelija täällä hei!

Siis miten voi aika kulua näin äkkiä? Jos tämä jatkuu samaan malliin, meillä ei ole muuta kuin muutama hassu koriste meidän häihin mennessä valmiina! Viikot vain lentävät ohi ja pian on jo joulu ja sitten on jo kevät ja yhtäkkiä onkin kesä ja meidän häät. En ole panikoimassa, ihmettelen vain asiaa. Sinänsä aikataulut pitävät ja homma on hanskassa - ainakin melko hyvin.

Olinhan minä kuvitellut, että olisin saanut enemmän aikaan tähän mennessä. Monta projektia olen aloittanut, mutta kaikki ovat jääneet aivan alkumetreille. Pompomeja on tarkoitus askarrella häihin monta kymmentä, mutta niitä on vasta kolme. Origameja pitäisi saada taiteltua sata ja niitä on nyt kymmenen. Kengät pitäisi koristella ja jostain syystä jaksoin tehdä vain toisen. Save the Date kortit pitää lähettää kahden kuukauden päästä ja olen vasta pähkäillyt ulkoasua. Järjestelmälliselle ihmiselle tämä tilanne tuntuu jo hieman ahdistavalta. ONNEKSI minulla on ensi viikolla LOMA! Silloin aion ainakin polkaista jäihin jääneet projektit uudelleen liikkeelle ja Save the Date korttien ulkoasu tulee kuin tuleekin valmiiksi. Joten ensi viikko kuluu toivon mukaan hitaasti jotta ehdin askarrella ja ahertaa häiden parissa oikein antaumuksella.

Mutta olenhan minä jotain saanut tehtyä viimeisten kuukausien aikana. Mistäköhän se muuten johtuu, että ensimmäiset häätuotteet joista innostuin ja joita aloin aivan alkumetreillä etsimään ovat niinkin hassun turhamaisia kuten paperipillit ja -pussit? No nyt olen niitä saanut aivan ikiomakseni.







Vaaleanpunaiset ja harmaan raidat koristavat näitä herkullisia paperituotteita. Paperipussit ovat karkkibuffettia varten ja paperipillit tietenkin juomia somistamaan. Näistä välittyy sopivasti karnevaali- ja juhlatunnelmaa!

Mainitsinkin tässä kenkien koristeluprojektin, josta on Instagramin puolella myös saatu esimakua. Jospa saisin projektin siten valmiiksi, että toinenkin kenkä löytäisi lopullisen muotonsa, tulen ehdottomasi ensi viikolla esittelemään teille omat, tuunatut hääballeriinani! Sitä odotellessa, hyvää keskiviikkoiltaa kaikille!

1 kommentti:

  1. Mulla on samanlaiset paperipussit ja -pillit, mutta ruskeina :) ensimmäisiä hankintoja meilläkin ja häät 27.6.15

    VastaaPoista